Asiakasnetti

Sähköisen asioinnin kanavassamme Asiakasnetissä voit hallinnoida itse kiinteistösi jätehuoltopalveluita.

Palvelun käyttö edellyttää rekisteröitymistä. Rekisteröitymiseen tarvittavat tiedot löydät viimeisimmästä jätehuoltolaskustasi (asiakasnumero ja laskun numero).

Asiakasnetissä voit:

  • tarkastella kiinteistön voimassa olevia jätehuoltopalveluita ja niiden hintoja
  • muuttaa jäteastioiden tyhjennysvälejä ja astiamääriä
  • tarkistaa jäteastian seuraavan tyhjennyspäivän
  • tilata kiinteistöllesi uusia jätehuoltopalveluita
  • tilata astioille lisätyhjennyksiä
  • keskeyttää tyhjennykset määräajaksi
  • tarkastella ja muuttaa laskutus- ja asiakastietojasi
  • tarkastella tulleita jätehuoltolaskuja
  • antaa palautetta kiinteistön jätehuoltoa koskien
  • ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme

Siirry Asiakasnettiin

Jos olet isännöitsijä, saat asiakaspalvelustamme käyttäjätunnuksen, jolla näet kaikkien isännöimiesi kohteiden jätehuoltotiedot. Pyydä käyttäjätunnus asiakaspalvelu@salpakierto.fi

Katso Asiakasnetin käyttöohjeet tältä videolta:

Hyvä tietää asiakasnetistä

Asiakasnetin käyttöönottoa varten tulee rekisteröityä palvelun käyttäjäksi. Rekisteröitymistä varten tarvitaan asiakasnumero ja laskun numero viimeisimmältä Salpakierrolta tulleelta jätehuoltolaskulta. Lasku voi olla kiinteistön jäteastian tyhjennysmaksua koskeva tai jätehuollon perusmaksulasku.

Kaikki kiinteistön omistajat tai -haltijat, joiden jätehuoltopalveluita Salpakierto tuottaa.

Kaikki kiinteistön omistajat, jotka saavat Salpakierrolta vuosittain jätehuollon perusmaksulaskun.

Isännöitsijät voivat hallinnoida isännöimiensä kiinteistöjen jätehuollon palveluita.

Taloyhtiön hallituksen puheenjohtajat voivat tarkastella taloyhtiön jätehuoltopalveluita.

Kyllä. Voit käyttää Asiakasnettiä yhtä hyvin mobiililaitteella kuin tietokoneellakin.

Voit tilata kiinteistöllesi vapaaehtoisia Salpakierron tuottamia jätehuoltopalveluita, kuten biojätteen tai muovi- tai kartonkipakkausastian ja sen tyhjennyksen.

Kaikki toimialueen asunnot maksavat vuosittain jätehuollon perusmaksun. Voit muuttaa palvelussa laskutus- muita yhteystietojasi.

Tunnukset voidaan luoda isännöitsijälle, joka näkee kaikki isännöimänsä taloyhtiöt sekä näiden jätehuoltotiedot tai taloyhtiön hallituksen puheenjohtajalle, joka näkee ja pystyy tekemään muutoksia kyseisen taloyhtiön jätehuoltotietoihin. Taloyhtiön hallituksen muille jäsenille tunnuksia ei luoda.

Isännöitsijä näkee Asiakasnetistä kaikkien isännöimiensä kohteiden jätehuollon palvelutiedot. Isännöitsijä tarvitsee palvelun käyttöön erityiset isännöitsijätunnukset.

Isännöitsijän tulee olla yhteydessä asiakaspalveluun isännöitsijätunnusten saamiseksi: asiakaspavelu@salpakierto.fi

Kyllä voi. Palvelun kautta voi tilata kiinteistölle bio- ja pakkausjätelajien tyhjennykset ja niitä varten tarvitut jäteastiat.

Voit käyttää Asiakasnettiä hallitaksesi Salpakierron vuokraamallesi kiinteistölle toimittamia palveluita silloin, kun olet tilannut ao. palvelut. Kiinteistön omistaja ei näe tilaamiasi palveluita.

Voit luoda omistamillesi kiinteistöille omat Asiakasnetin tunnukset. Rekisteröitymistä varten tarvitaan asiakasnumero ja laskun numero. Huomaathan, että eri kiinteistöillä on eri asiakasnumero. Jos haluat nähdä kaikkien omistamiesi kiinteistöjen tiedot samasta näkymästä (saman asiakkuuden alta), otathan yhteyttä asiakaspalveluun asiakaspalvelu@salpakierto.fi

Jätekimpan yhteyshenkilö ja osakkaat voivat rekisteröityä Asiakasnetin käyttäjiksi, jolloin he pääsevät näkemään jätekimpalle sovitut palvelut ja tyhjennysajankohdat. Palveluita ei tällä hetkellä voi muuttaa. Mikäli jätekimpan palveluita on tarpeen muuttaa, yhteyshenkilön tulee olla yhteydessä asiakaspalveluun. Uusi jätekimppa tai jätekimpassa tapahtuvat osakasmuutokset ilmoitetaan asiakaspalveluun kirjallisesti nettilomakkeella salpakierto.fi/jatekimppailmoitus tai sähköpostilla.